My lovely friends

Kek lapis Sarawak


Perniagaan fizikal ke 2 iaitu kek lapis sarawak


Features - Memang sedap, kurang manis, tahan lama ( lebih sebulan )

Safety - Tiada bahan pengawet

Working Process – Dibuat 100% traditional

Tukang masak : 6 tahun pengalaman buat kek lapis khusus utk jualan.


Nanti saya akan simpulkan daripada perniagaan yang saya buat.

Berminat untuk menjual kek lapis saya bolehlah dapat sideincome

TELL ME ABOUT YOUR EXPERIENCE DOING SIDE INCOME
Posted by Cikgu Murni

1 comments:

Unknown said...

assalamualaikum cikgu..
td saya ada terbaca thread cikgu kat wc..
pergh.. dasat gak la ye..
memang betul la IM ni tak mengenal usia..(bukan saya kata cikgu tua taw, jgn salah paham)
ape yang membuatkan saya tertarik untuk surf blog cikgu adalah sebab cikgu pun macam saya.. baru jugak kan?
salam perkenalan dari saya..
lawatlah blog saya..
kalau boleh exchange link lagi best..
huhuu

March 21, 2009 at 6:45 AM