My lovely friends

Monday, March 2, 2009 at 3:15 AM |  
NAMA BUKU : 117 IDEA BUSNES LUAR BIASA

Persoalan ini tentunya yang bermain di fikiran anda. Ebook ini adalah kompilasi perniagaan yang luar biasa yang di buat oleh bukan sahaja masyarakat malaysia malahan seantero dunia. Ia di tulis oleh saudara Tazilan.



So What ? Apa kaitan nya dengan perniagaan ?
Dalam kita mencari perniagaan antaranya yang pernah saya sebut adalah unik. Bila anda unik , persaingan anda kurang lancar akan meletup – letup. Perniagaan bukan hanya sekadar jual tudung, kueh sahaja.

Kekadang Idea tu Nampak BODOH tapi hasilnya…melambak pelanggan mencari.
Kekadang Idea tu Nampak Simple tapi …manafaatnya sangat banyak.

Contoh ….Ada 117 contoh perniagaan di dalam buku ini


1. Percayakah anda bukan hanya ikan sahaja boleh dipelihara dirumah tapi katak. Grow a frog adalah satu laman web yang menjual kit menternak katak. Ia mengandungi peralatan memelihara katak, makanan katak dan sebagainya.





2. Di Malayisa, Hantu takut dengan kita bukan kita takut dengan hantu lagi dah

Di Malaysia, semua markas – markas hantu akan menjadi tempat pelawat dan pelancong sekarang. Ada sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan melawat tempat – tempat berhantu ..Di Malaysia, bukan di luar negara.




3. Dr Irafan Khairi jutawan internet. Antara perniagaan awal beliau adalah peta Malaysia. Beliau mendapati menjual peta Malaysia adalah antara paling senang untuk diniagaakan.





PERCAYALAH ..SAYA SENDIRI MEMBELI DAN MEMBACANYA. SAYA YAKIN IA DAPAT MEMBANTU ANDA…….SILA KLIK PADA BANNER SEBELAH KANAN UTK KETERANGAN LANJUT PRODUK EBOOK INI,
Posted by Cikgu Murni

0 comments: